Škoda 1101 ( Tudor ) – Všeobecné technické údaje

Rozměry a váha podvozku

Rozvor 2 485 mm
Rozchod vpředu 1 200 mm
Rozchod vzadu 1 250 mm
Světlost vozu 190 mm
Váha podvozku s naplněným chladičem, maskou, kapotou, předními blatníky,
benzínovou nádrží, výfukem, reflektory, kompletní elektrické zařízení, předním
nárazníkem, baterií, olejem a benzínem, bez rezervního kola a nářadí
cca 580 kg
Detto – pro dodávkový vůz cca 590 kg
Nosnost podvozku pro osobní vůz cca 720 kg
Detto – pro dodávkový vůz cca 890 kg

Rozměry a váhy kompletních vozů

Váha kompletního osobního vozu cca 900 kg
Nosnost kompletního osobního vozu cca 370 kg
Váha kompletního dodávkového vozu cca 950 kg
Nosnost kompletního dodávkového vozu včetně 2 osob ( 150 kg ) cca 500 kg
Největší tlak na zadní osu u dodávkového vozu cca 920 kg
Specifický výkon u prázdného vozu cca 30 kg/ks
Detto – u obsazeného vozu 4 osobami ( 300 kg ) cca 43 kg/ks
Největší délka x šířka x výška u osobního vozu ( zatížení ) 4 050 x 1 500 x 1 520 mm
Největší délka x šířka x výška u dodávkového vozu ( zatížení ) 4 000 x 1 500 x 1 680 mm

 

Údaje o velikosti vozu

Největší rychlost v rovině cca 100 km/hod
Trvalá rychlost na dálnici cca 85 km/hod
Nejmenší rychlost na přímý záběr cca 35 km/hod
Zrychlení vozu plně obsazeného
4. rychlost z 20 na 60 km/hod cca 28 sekund
4. rychlost z 20 na 70 km/hod cca 37 sekund
Stoupavost vozu plně obsazeného
4. rychlost cca 5 %
3. rychlost cca 9 %
2. rychlost cca 15 %
1. rychlost cca 28 %
Zpětná rychlost cca 35 %
Suvná síla – vůz plně obsazen
4. rychlost cca 90 kg
3. rychlost cca 140 kg
2. rychlost cca 220 kg
1. rychlost cca 385 kg
Zpětná rychlost cca 480 kg
Nejmenší průměr rejdu cca 10 m

 

Konstrukční údaje podvozku

Motor 4 taktní, benzínový, shora řízený OHV
Uspořádání válců V řadě
Počet a druh klikových ložisek 3 kluzná
Vůle ventilová ( stav studený )
U sacího ventilu 0,15 mm
U výfukového ventilu 0,20 mm
Časování ventilů
Sací otevírá 13° 32´ před horní úvratí
Sací uzavírá 53° 51´ po dolní úvratí
výfukový otevírá 56° 57´ před dolní úvratí
výfukový uzavírá 16° 47´ po horní úvratí
Zplynovač Solex AHR ( UAHD )
Pořadí zapalování 1 – 3 – 4 – 2
Chlazení motoru Vodní s vodní pumpou, podporované ventilátorem, chladič rourkový,
vodní pumpa s ventilátorem na společné hřídeli, poháněna od
klikového hřídele gumovým klínovým řemenem. Měření teploty
chladicí vody dálkovým teploměrem. Regulace teploty chladicí
vody thermoregulátorem s obtokem.
Spojka Suchá, jednodisková – výrobek Škoda
Převody Rychlostní skříň Výrobek Škoda
Počet rychlostí 4 v před, 1 zpětná, 3 tiché, 2 synchronis
Stupně rychlosti I. stupeň 1 : 4,27
II. stupeň 1 : 2,46
III. stupeň 1 : 1,59
IV. stupeň 1 : 1
zpětná 1 : 5,61
Převod v zadní nápravě 1 : 5,61
Přední náprava Výkyvná s koly nezávisle odpérovanými
Pérování 1 příčné poloeliptické pero, hydraulický tlumiče
Zadní náprava Výkyvná s koly nezávisle odpérovanými
Pérování 1 příčné poloeliptické pero
Převodové soukolí Kuželová kola s ozubením Gleason
Diferenciál S kuželovými koly

 

Oráfování

Kola Plechová ocelová, hvězdicová
Ráfek 3,00 D x 16 pro osobní vůz
4,00 E x 16 pro dodávkový vůz
Oráfování 5,25 – 16 pro osobní vůz
5,75 – 16 pro dodávkový vůz

 

Brzdy

Pedálová brzda Hydraulická, s vnitřními čelistmi, na všechna 4 kola
Ruční brzda Mechanická, s vnitřními čelistmi, na zadní kola
Brzdící dráha ( vůz plně zatížen ) z rychlosti 30 km/hod cca 5,5 m
z rychlosti 40 km/hod cca 9,5 m
z rychlosti 60 km/hod cca 22,5 m
z rychlosti 80 km/hod cca 39,0 m
Řízení Šroubem a matkou

 

Benzínová nádřž

Obsah cca 35 litrů
Doprava paliva Spádem
Čistič paliva připojen k přívodu paliva na karburátor

 

Rám

Konstrukce Páteřní roura vpředu rozvidlená pro uložení motoru se spojkou a
převodovou skříní a opatřená příčkami pro karoserii
Mazání podvozku Ústřední – jednorázové a napájí místa, jež je nutné mazat jednou za 100 km
Náhradní kola Jedno – umístěné ve zvláštním prostoru kufru

 

Elektrická výbava vozu

Zapalování Bateriové 6 V
Zapalovací cívka Jedna – Magneton nebo Scintilla
Rozdělovač Výrobek Magneton nebo Scintilla
Pohon rozdělovače Šroubovým soukolím od vačkového hřídele
Regulace bodu zážehu Automatická
Spouštěč Výrobek Magneton nebo Scintilla – 0,4 KS / 6 V
Dynamo 130 W – 6 V Magneton nebo Scintilla
Baterie 75 AH / 6 V

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*